Tuesday 17 July 2012

hai....aku nk share citer pling mnyedihkn dan menyakitkan...prkara ni berlaku pd 16Jun2012..mcm biasa bgun pgi, knelh kmas2 ternakan dulu...dlm 1reban besar ni aku tempatkan ayam serama dan anak2nya,burung cockatiel, puling...sempat juga luangkan mse dengan anak ayam serama yg sedang mmbesar...cntik juga mcm bakanya...trgerak hati tuk pndg atas...sangkar burung COCKATIEL..trkjut, sebab pntu sangkar tu terbuka dan si betina hilang..tinggal yg jantan..entah sape y snggup curi burung tuu...emmm harga bg seekor burung tu RM180...p aku ambil keputusan tuk mncari pasangan yg baru sbgai pengganti...pada hari yang sama, aku pun pergi ke kedai burung, malang sekali yang tinggal hanya jantan seekor...sedihnye...xpe,nanti satu hari aku akan cari juga pengganti si betina tu..

No comments:

Post a Comment